2019年1月23日星期三

內在洞悉之旅believe to see




insight journey

天主教神父/阿根廷

托馬斯馬修神父

Catholic priest/Argentina

Father Thomas Mathew



信心是上帝的恩賜。
在行動中見到上帝。

親眼在每一個每一個事件背後看到上帝。

Faith is a gift of God.

You see God in Action.

You see God personally behind every, every event.


阿德莫爾/馬爾他帝國
卡巴拉/拉比
Admor DI MalTA 阿德莫爾? Malta
Kabbalist/Rabbi



信心是讓你活在這個物質世界中的動力力量光和能量的東西。

Faith is something that give you the drive, the strive, the light, the energy to live in this physical universe.



古儒吉
Guruji



信心比宇宙更浩瀚,
信心是非常大,非常基本的東西。

Faith is something that is larger than the universe, 

something very big, something very basic.


ANgaanaq 因紐特人的領袖和薩滿。/格林蘭

ANgaanaq? Inuit leader and Shaman./Greenland

以我們的語言
信心就是信仰。
相信你自己,你可以做到!

我必須學會相信自己,那偉大的大我會回應我。

In our language

Faith is believing.

Believing in yourself that you can do it.I have to learn believe in myself that The Great One will answer me.



天主教神父/阿根廷

托馬斯馬修神父

Catholic priest/Argentina

Father Thomas Mathew



主要的不是我治,是上帝治

所以在療癒上我不需要額外費力。

當上帝碰觸一個人時,上帝也會觸摸到我。

碰觸到我的靈魂,也治我的靈魂,

這就是我內在發生的事情。

Primarily is not me who heals, God heals, So I don’t have to put extra effort in healing.

When God Touch a person, God touch me also. And touch my soul, and heals my soul, that’s what is happening within me.
藝術 成為全球轉型的工具。

Art as a Tool for global transformation 



古儒吉
Guruji:

每個人,每個個體都是非常特別的,
這就是我所看到的。
每個人都是禮物,
每個人在這星球都有一個角色扮演。


Every individual, every human being is very special, 

and that’s what I see.

And everyone has a gift and everyone has a role to play on this planet. 



阿德莫爾/馬爾他帝國
卡巴拉/拉比
Admor DI MalTA 阿德莫爾? Malta
Kabbalist/Rabbi

來自於我-對人類的信息,你須要像一朵花
只是在光中,只為快樂-盛開。
無條件地彼此相愛
這是唯一可以療癒你的管道。
因為你是良善的人,良善存在你內在。

你只須探尋



MY message for humankind, you have to be like a flower.

Open just to light, just to happiness.

Love each other unconditionally.

That’s the only thing that can heal you.

Because you are good people, goodness exists in you.
You have to just research about that.


空間創建得以傳播訊息。
這對我們的意識有影響。

A space creates to spread messages.

That impact on our consciousness.



ANgaanaq 因紐特人的領袖和薩滿。/格林蘭

ANgaanaq? Inuit leader and Shaman./Greenland



我的使命一直是做我被要求要做的事。
我並不特別,我被賦予了責任。
我做得好嗎? 我不知道。

以聖父,聖子和聖靈的名義。AMEN

my mission has always been to do what I have been asked to do.

I’m not special, I ‘ve been given responsibility.

Have I done a good job.? I don’t know.

IN the name of the Father, the Son and the Holy Spirit. AMEN.

12個領導,12個目的地,一個目的。
12 leadership, 12 destination, one purpose.



Welcome home !
Believe to see.


我們需要你一起貢獻來傳播愛和全球團結的信息。
WE need your contribution to spread message of love and global unity.

沒有留言:

發佈留言